+Grigoris Deoudis

Κυριακή, Μαρτίου 31, 2013

Η Κάνναβη βοήθησε να θεραπευτεί ο καρκίνος μου

Κατηγορία: Ειδήσεις
 
Η κάνναβη είναι ένα θεραπευτικό φυτό και μπορεί ακόμη και να βοηθήσει στη θεραπεία του καρκίνου, αν της το επιτρέψουμε.

21 Μαρτίου 2013 - Σημείωση του συντάκτη: Η Μισέλ Άλντριχ, 66, έχει ασχοληθεί με τη νομιμοποίηση της μαριχουάνα -που η ίδια ορίζει ως «το δικαίωμα να την καλλιεργείτε δωρεάν στην αυλή σας» - για το μεγαλύτερο μέρος της ζωής της. Αυτή και ο σύζυγός της Μάικλ ζουν σε ένα άνετο παλαιό διαμέρισμα κοντά στη μαρίνα του Σαν Φρανσίσκο. Μετακόμισαν εκεί πριν από 40 χρόνια. Το παρακάτω απόσπασμα είναι προσαρμοσμένο από μια ομιλία της Μισέλ που έδωσε τον Ιούλιο του 2012 στη 'Διάσκεψη Οράματος Γυναικών'.

Από το 1967 καπνίζω κάνναβη, αλλά στις αρχές του 2011 έλεγα ότι δεν μπορούσα να «φτιαχτώ». Κάπνιζα πολύ. Τώρα πιστεύω ότι η THC πήγαινε στον όγκο και τους λεμφαδένες, ο οποίος είναι ο λόγος που ο καρκίνος δεν είχε εξαπλωθεί περισσότερο.

 Στις 15 Νοέμβρη του 2011, επρόκειτο να γευματίσω με τη Νταϊάν Φόρνμπάχερ από τη 'Συμμαχία των Γυναικών NORML¹'. Ήμουν πολύ άρρωστη για να πάω. Ένιωσα σαν να είχα γρίπη.
Η μαριχουάνα για ιατρική χρήση
Cannabis indica
 

Αυτή την εβδομάδα πήρα μια κλήση από τη Λίντα Ουάρντ, η οποία είναι τώρα η θεραπευτής μου. Είχα ήδη ψάξει για ένα νέο θεραπευτή από το 2009, όταν παράτησα όλα τα φάρμακα που έπαιρνα επι 20 χρόνια για την κατάθλιψη- Πρόζακ, Λαμικτάλ και Τραζαδόνη. Ο Ρικ Ντόμπλιν [διευθυντής του 'Διεπιστημονικού Συλλόγου Μελετών στα Ψυχοδηλωτικά' (MAPS)] μου βρήκε τη Λίντα, τη στιγμή ακριβώς που πραγματικά χρειαζόμουν να μιλήσω σε κάποιον. Η έναρξη της συγχρονικότητας.

Ένιωθα αρκετά καλά για να πάω να δω τη γιατρό στις 22 Νοεμβρίου. Ήταν η πρώτη μου επίσκεψη με ένα βοηθό της γιατρού που ονομάζεται Σάλι Χόλαντ. Το πρώτο πράγμα που της είπα ήταν ότι κάπνιζα μαριχουάνα. Με ρώτησε αν χρησιμοποιούσα εξατμιστή (vaporizer). Της είπα δεν το έκανα με αυτό τον τρόπο. Τότε είπα ότι ο σύζυγός μου και εγώ πήραμε το βραβείο επιτεύγματος ζωής από το περιοδικό High Times (ασχολείται με τη νομιμοποίηση της κάνναβης) τον περασμένο Ιούνιο. Η απάντησή της ήταν ότι ο αδελφός της ήταν ο γενικός σύμβουλος στο High Times. Ήξερα σε εκείνο το σημείο ότι θα τα πηγαίναμε καλά με τη Σάλι, ότι θα μπορούσα να την εμπιστεύομαι και δεν χρειαζόταν να την εκπαιδεύσω σχετικά με την κάνναβη. Υπέροχα...

Η Σάλι είπε ότι είχα βρογχίτιδα, που συνήθως είχα τουλάχιστον μία φορά το χρόνο. Ρώτησε πότε ήταν η τελευταία φορά που είχα βγάλει ακτινογραφία θώρακος. Είπα πριν πολύ καιρό. Με έστειλε για μια ακτινογραφία θώρακος και μου έδωσε αντιβιοτικά. Την επόμενη μέρα η Σάλι μου τηλεφώνησε να μου πει ότι είχα πνευμονία.

Είδα τη Σάλι και πάλι στις 30 Νοεμβρίου. Ήμουν ακόμη άρρωστη και μου έδωσε περισσότερα αντιβιοτικά. Η Σάλι με πληροφόρησε ότι η ακτινογραφία έδειξε μια αύξηση στο δεξί πνεύμονά μου, η οποία θα πρέπει να ελεγχθεί. Η πρώτη μου αντίδραση ήταν «κόψ' το» αν ήταν τόσο μικρό. Ήθελα να είμαι τολμηρή. Είδα τη Σάλι πάλι στις 9 Δεκεμβρίου. Με έστειλε για εργαστηριακή και είπε ο γιατρός ήθελε να με δει.

Στις 21 Δεκεμβρίου, είδα τον Γκάρι Φέλντμαν, MD, το γιατρό πρωτοβάθμιας φροντίδας μου, ο οποίος μου έδωσε μια λεπτομερή εξέταση. Είπα στο Γκάρι σχετικά με τη θερμότητα που είχα νιώσει στο μέσο του στήθους μου για σχεδόν ένα χρόνο. Ο όγκος και οι λεμφαδένες ήταν ακριβώς στο τσάκρα της καρδιάς μου. Με έστειλε για μια αξονική τομογραφία στις 23 Δεκεμβρίου.

Η αξονική τομογραφία έδειξε ότι ο όγκος των πνευμόνων μου ήταν 23χ28 χιλιοστά. Αναπτυσσόταν επίσης άλλος ένας όγκος στο αριστερό νεφρό μου.


Στις 4 Ιανουαρίου του 2012, είχα άλλη μια αξονική τομογραφία για να αξιολογήσει τον όγκο που είχε βρεθεί στο νεφρό μου.

Την 5η Ιανουαρίου είχα ένα ηχοκαρδιογράφημα, μια διαδικασία η οποία χρησιμοποιεί υπερήχους για να δείξει μία δισδιάστατη εικόνα της καρδιάς.

Στις 6 Ιανουαρίου είχα βιοψία του πνεύμονα με αξονική αναρρόφηση με μια λεπτή βελόνα. Ο ιστός πήγε για ανάλυση στο εργαστήριο.

Τα αποτελέσματα της βιοψίας έπρεπε να είναι διαθέσιμα στην ένατη του μηνός. Δεν ήταν.

Είδα το νεφρολόγο στις 11 Ιανουαρίου, και είπε ότι, όπως φαίνεται ο όγκος ήταν μια κύστη και δεν σχετιζόταν με την ανάπτυξη στο δεξιό πνεύμονα. Αυτά ήταν φαινομενικά καλά νέα.

Στις 12 Ιανουαρίου πήρα μια κλήση από τον Δρ. Γκάρι Φέλντμαν. Είπε ότι στο δεξιό πνεύμονα υπήρχε καρκίνος. Ήταν «φτωχά διαφοροποιημένο μη-μικροκυτταρικό αδενοκαρκίνωμα κυττάρων.» Μου παρέπεμψε σε ογκολόγο, ο Δρ Μπάρον Άρι στο (CPMC)³.

Είχα την τύχη να πάρω το Medicare (εθνικό πρόγραμμα κοινωνικής ασφάλισης στις ΗΠΑ) όταν έκλεισα τα 65.

Αποφάσισα αμέσως να ζητήσω υποστήριξη από το δίκτυο των φίλων μου στην ιατρική κοινότητα κάνναβης. Ανακοίνωσα τη διάγνωσή μου στο Facebook.

Κάλεσα τον Κλιντ Ουέρνερ, ο οποίος είχε πρόσφατα κυκλοφορήσει το βιβλίο του 'Μαριχουάνα πύλη για την Υγεία: Πώς η κάνναβη μας προστατεύει από τον καρκίνο και τη νόσο του Alzheimer'. Ο Κλιντ Ουέρνερ, ο οποίος είναι μακροβιοτικός σεφ, μου είπε να αποφεύγω τη ζάχαρη μιας και «η ζάχαρη τρέφει τον καρκίνο. Αποφύγετε το κόκκινο κρέας και τα επεξεργασμένα τρόφιμα, όχι γαλακτοκομικά και σιτάρι. Να τρώτε πολλά ψάρια, ειδικά σολομό.»

Έπρεπε να αλλάξω τις διατροφικές μου συνήθειες. Είχα ήδη αποφύγει το σιτάρι για χρόνια-τώρα. Περισσότεροι περιορισμοί.

Νωρίς εκείνο το βράδυ ο Δρ Ντόναλντ Άμπραμς τηλεφώνησε. Ένας φίλος για περίπου 20 χρόνια, ο Άμπραμς είναι επικεφαλής της Αιματολογίας και Ογκολογίας στο Γενικό Νοσοκομείο του Σαν Φρανσίσκο.

Ο Δρ Άμπραμς συνέστησε να προσθέσω διατροφικά συμπληρώματα: 3.000 μιλιγκράμ της βιταμίνης D, δύο κάψουλες ιχθυέλαιου, και δύο Stamets 7² των 1.000 μιλιγκράμ για να δυναμώσει το ανοσοποιητικό μου σύστημα. Ήθελε να ενημερώνεται και προσέφερε τη βοήθειά του καθ' όλο τον επερχόμενο αγώνα.

Ο Δρ Άμπραμς είχε στενή συνεργασία με τον Άντριου Βάιλ, MD, ιδρυτή και διευθυντή του προγράμματος του 'Κέντρου Ολιστικής Ιατρικής' στο Πανεπιστήμιο της Αριζόνα, στην Τουσόν. Ο Δρ Βάιλ μου τηλεφώνησε την Κυριακή. Πρόσφερε συμπάθεια και υποστήριξη και ζήτησε επίσης να ενημερώνεται για την κατάστασή μου. Τον γνωρίζω ως Άντι εδώ και 40 χρόνια. Ήταν διαχειριστής στη βιβλιοθήκη Φιτζ Χιού Λούντλοου· Ο Μάικ και εγώ ήμασταν στο διοικητικό συμβούλιο.

Και έτσι είχα τη Dream Team των γιατρών μου.

Το πρωί της 17ης Ιανουαρίου έστειλα e-mail στη Τζίνι Χίρερ -τη χήρα του Τζακ- να της πω για την κατάστασή μου. Στη συνέχεια πήγα να δω τον Δρ Μπάρον, για πρώτη φορά. Ήθελε να υποβληθώ σε περισσότερες εξετάσεις για να προσδιοριστεί το στάδιο του καρκίνου. Με παρέπεμψε στο Δρ Πίτερ Αναστασίου του CPMC³, ο οποίος θα ήταν ο χειρουργός μου.

Είδα το Δρ Αναστασίου και ανακάλυψα ότι ήταν ο γιατρός που είχε εγχειρήσει τον Τζακ Χίρερ, όταν χρειάστηκε πρώτη επέμβαση καρδιάς. Ήταν επίσης φίλος του Δρ Τομ Ο' Κόνελ και είχε αναλάβει την πρακτική του. Περισσότερη συγχρονικότητα.

Όταν έφτασα στο σπίτι τηλεφώνησε η Τζίνι Χίρερ για να μου πει ότι θα έπρεπε να πάρω το λάδι 'Rick Simpson', ένα εξαιρετικά συμπυκνωμένο εκχύλισμα κάνναβης το οποίο, λαμβάνοντας σε υψηλές δόσεις, είχε αναφερθεί ότι είχε επίδραση κατά του καρκίνου. Είχα διαβάσει γι 'αυτό, αλλά δεν ήξερα από πού να το προμηθευτώ ή πώς να το πάρω ή-το μεγαλύτερο ερώτημα όλων, αν θα είχε αποτέλεσμα. Η Τζίνι μου είπε να καλέσω τη Βάλερι Κοράλ από τη WAMM (Συμμαχία Ανδρών/Γυναικών για τη Φαρμακευτική Μαριχουάνα).

Μίλησα με τη Βάλερι την επόμενη μέρα και μου έφερε την πρώτη παρτίδα αυτού που αποκαλεί 'Λάδι Milagro' σε μια συνάντησή μας σε συμβούλιο του NORML¹ στην Καλιφόρνια, στις 21 Ιανουαρίου.

Στις 19 Ιανουαρίου γνώρισα τον Δρ Τσάρλς Μακντόναλντ, επικεφαλής του 'Εργαστηρίου Πνευμονικής Λειτουργίας' στο CPMC³, ο οποίος θα ήταν ο πνευμονολόγος μου. Ο Μάικλ και εγώ τον προμηθεύσαμε με αρκετές ερευνητικές μελέτες για το κάπνισμα κάνναβης και τη λειτουργία των πνευμόνων, δεδομένου ότι θα έπρεπε να κάνει μια ενδοϋπηρεσιακή επιμόρφωση σχετικά με το θέμα στο προσωπικό του νοσοκομείου. Με είχε προγραμματίσει για ένα τεστ λειτουργίας των πνευμόνων και υπερηχογράφημα βρογχοσκόπησης, τα οποία θα μας δείξουν πόσο είχε προχωρήσει ο καρκίνος. Θα επικεντρωνόταν στους λεμφαδένες.

Είχα το πνευμονικό τεστ στις 23 Ιανουαρίου. Ο Δρ Αναστασίου δεν θα έκανε χειρουργική επέμβαση μέχρι να βεβαιωνόταν ότι τα αποτελέσματα θα ήταν ικανοποιητικά. Ήταν.

Μετά την Τομογραφία εκπομπής ποζιτρονίων (PET) στις 24 Ιανουαρίου, ο όγκος ήταν 30χ31 χιλιοστά. Είτε η τομογραφία έδειξε μια καλύτερη εικόνα ή ο όγκος αυξάνεται. Η τομογραφία δείχνει φλεγμονή στο σώμα. Ανάβει μια ένδειξη στα μέρη όπου υπάρχει φλεγμονή. Υπήρχε ένδειξη στον όγκο, στους λεμφαδένες και το παχύ έντερο. Γι 'αυτό και έπρεπε να υποβληθώ σε κολονοσκόπηση.

Ο Μακντόναλντ έκανε τη βιοψία αναρρόφησης του υπερηχογραφήματος ενδοβρογχοσκόπησης με τη λεπτή βελόνα στις 25 Ιανουαρίου για να καθορίσει οριστικά το στάδιο του όγκου. Τόνισε ότι οι λεμφαδένες ήταν «μεγάλοι».

Η τελική διάγνωση ήταν «Βαθμίδα 3Α ελάχιστα διαφοροποιημένο μεταστατικό αδενοκαρκίνωμα του δεξιού πνεύμονα με ογκώδη συμμετοχή των λεμφαδένων.» Τουλάχιστον τρεις από τους λεμφαδένες ήταν καρκινικοί.

Στις 26 Ιανουαρίου, είχα μια μαγνητική τομογραφία για να βεβαιωθώ ότι δεν είχε εξαπλωθεί στον εγκέφαλό μου.

Είδα το Δρ Αναστασίου και ανέφερε ογκώδεις λεμφαδένες. Είπε ότι ήθελε να πάρει από δύο λοβούς του δεξιού πνεύμονα αλλά ότι ο ίδιος δεν θα μπορούσε να κάνει κάτι έως ότου οι λεμφαδένες είχαν μειωθεί σε μέγεθος ή αποστειρωθεί. Θα χρειαστεί χημειοθεραπεία για τη μείωση των λεμφαδένων.

Κοίταξα για περισσότερες πληροφορίες την 27η και διαπίστωσα ότι το ποσοστό επιβίωσης για αυτό το αδενοκαρκίνωμα είναι 25% σε πέντε χρόνια· αλλά με ογκώδεις λεμφαδένες το ποσοστό πενταετούς επιβίωσης κατεβαίνει σε δύο έως πέντε τοις εκατό.

Δεν είχα τίποτα να χάσω παίρνοντας το λάδι κάνναβης εκτός ίσως από τον καρκίνο. Το λάδι δεν θα μπορούσε να με βλάψει. Θα προστατεύσει τα φυσιολογικά κύτταρα από καταστροφή καθώς θα υποβάλλομαι σε χημειοθεραπεία. Ήταν πολύ τρομακτικό να σκεφτεί κανείς ότι, αν αυτό δεν λειτουργήσει, θα μπορούσα να είμαι νεκρή μέχρι τα Χριστούγεννα.

Έπρεπε να ορίσω μια νέα πορεία. Μια διόρθωση πορείας. Έπρεπε να αλλάξω το πεπρωμένο μου. Δεν ήθελα να πεθάνω από καρκίνο του πνεύμονα. Θα έκανα ό,τι είναι δυνατόν για να αποκατασταθεί η υγεία μου: διατροφή, χημειοθεραπεία, βελονισμό, και λάδι κάνναβης. Ήξερα ότι είχα μια υπέροχη ομάδα υποστήριξης και μια dream-team γιατρών.

Στις 30 Ιανουαρίου, είδα τον Άρι Μπάρον. Εξήγησε ότι δεν μπορούσαν να κάνουν ακτινοβολία, δεδομένου ότι οι λεμφαδένες ήταν τόσο κοντά στην τραχεία. Οι χημειοθεραπείες είχαν προγραμματιστεί κάθε τρεις εβδομάδες για τέσσερις συνεδρίες.

Την 1η Φεβρουαρίου, είχα το τελευταίο τεστ, το οποίο ήταν η κολονοσκόπηση. Τρεις πολύποδες απομακρύνθηκαν και έδειξε εκκολπωματίτιδα. Είχα τελειώσει τώρα όλα τα τεστ που θα αποδείκνυαν ότι είχα καρκίνο και σε ποιο σημείο βρισκόταν. Τώρα θα μπορούσα να ξεκινήσω το λάδι κάνναβης και κανείς δεν θα είναι σε θέση να πει «αλλά εσείς δεν είχατε καρκίνο, έτσι πώς ξέρουμε ότι ήταν το λάδι που έφερε αποτέλεσμα;»

Είμαστε πολύ τυχεροί που ζούμε στο Σαν Φρανσίσκο, όπου πολλοί γιατροί γνωρίζουν για τη θεραπεία κάνναβης και την αποδέχονται ως μέρος της διαδικασίας για τη θεραπεία ατόμων με καρκίνο, AIDS και άλλες ασθένειες. Αλλά -εκτός από τον Ντόναλντ Άμπραμς- δεν είχαν ακούσει για λάδι κάνναβης και τις δυνατότητες θεραπείας για τον καρκίνο. Δέχτηκαν να χρησιμοποιήσω το λάδι, αλλά ήταν αμφίβολο αν θα με απάλλασσε από τον καρκίνο. Τους έδωσα τα πρωτόκολλα από το Ισραήλ. Θα ήθελα να τους δείξω ότι είχε θεραπευτικά αποτελέσματα.

Το 'λάδι Milagro' που προμηθεύτηκα από το WAMM ήταν από απόσταξη εκχυλίσματος κάνναβης με περιεκτικότητα μέχρι 63% THC. Επειδή η ψυχοενεργή επίδραση μπορεί να είναι τόσο ισχυρή, η Βάλερι συνιστά ότι οι ασθενείς αρχίζουν με ένα μείγμα 10:1 του κανναβέλαιου (που είναι θρεπτικό, αλλά όχι ψυχοδραστικό) μαζί με λάδι Milagro, οπότε πάμε σε ένα μείγμα 5:1, και έπειτα θα πάρω το καθαρό λάδι καθώς τα επίπεδα THC θα αυξηθούν στο σώμα. Μου πήρε 34 ημέρες μέχρι να είμαι σε θέση να λάβω το λάδι αδιάλυτο.

Η αγωγή μου επρόκειτο να είναι ένα γραμμάριο λαδιού την ημέρα για 60 ημέρες. Δεν άντεχα τη γεύση του, έτσι το ανάμιξα μέσα σε ζελέ.

Ένας άλλος πεπειραμένος φίλος συνέστησε ότι μπορώ να χρησιμοποιήσω ένα βάμμα CBD αν το λάδι μου προκαλούσε ανησυχία. Ακολούθησα αυτή τη συμβουλή και όντως βοήθησε.

Με κάθε μία από τις αναλογίες, άρχισα με πέντε σταγόνες λάδι Milagro το πρωί και πέντε το βράδυ. Αύξησα στη συνέχεια τη βραδινή δόση στις 10 σταγόνες. Έπειτα αύξησα και την πρωινή δόση στις 10 σταγόνες μέχρι να τελειώσω κάθε αναλογία. Τελείωσα το 10:01 στις 17 Φεβρουαρίου και το 5:01 στις 5 Μαρτίου. Ξεκίνησα με το καθαρό λάδι εκείνο το βράδυ και ξύπνησα στις 6 με έντονη ξηροστομία. Στις 25 Μαρτίου, άρχισα να χρησιμοποιώ μισό γραμμάριο από δύο φορές την ημέρα μέχρι που πήρα και το τελευταίο λάδι στις 16 Μαΐου. Εβδομήντα-δύο ημέρες χρήσης του καθαρού ελαίου. Δεν είχα «φτιαχτεί» καθόλου.

Το πλήρες εκχύλισμα ελαίου κάνναβης του WAMM αποτελούνταν τόσο από τα φυτά Sativa όσο και Indica (ως επί το πλείστον Indica). Η μέθοδος κατεργασίας συμπεριλαμβάνει τα μπουμπούκια κάνναβης, φύλλα και μικρά κλαδιά των φυτών και στη συνέχεια απόσταξη αυτών σε κλειστό δοχείο με το Everclear ως διαλύτη μέχρι να γίνει ένα συμπυκνωμένο λάδι. Η 2η Φεβρουαρίου ήταν η ημερομηνία της πρώτης χημειοθεραπείας. Ο Μάικλ έμεινε μαζί μου. Μου δόθηκε Alimta, Carboplatin, Avastin και μια δόση του Neulasta. Καθόμουν στην καρέκλα επί τρεις ή τέσσερις ώρες με τα φάρμακα να στάζουν στις φλέβες μου.

Πήγε καλά εκτός από το ότι αισθανόμουν ελαφρώς ναυτία για μια-δυο μέρες και είχα δυσκοιλιότητα. Το φαγητό είχε αρχίσει να έχει περίεργη γεύση.

Κατά τη διάρκεια της δεύτερης συνεδρίας χημειοθεραπείας στις 24 Φεβρουαρίου, η Νταϊάν Φόρνμπάχερ έμεινε μαζί μου. Είχε έρθει από την Ανατολική Ακτή για να μου πάρει συνέντευξη για τη λήψη του λαδιού και ως επιζήσαντα του καρκίνου του πνεύμονα.

Άρχισα βελονισμό στις 28 Φεβρουαρίου στο Κουάν Γιν ένα ιατρείο στο Σαν Φρανσίσκο που παρέχει χαμηλού κόστους βελονισμό για τους ασθενείς του Κουάν Γιν. Τις Τρίτες η επίσκεψη είναι δίχως ραντεβού.

Η τρίτη συνεδρία χημειοθεραπείας ήταν στις 15 Μαρτίου. Ο φίλος μου Φρέντι από την περιοχή του South Bay πέρασε το χρόνο μαζί μου. Ήταν καλύτερα με τη δυσκοιλιότητα, αλλά η γεύση του φαγητού ήταν ακόμη δύσκολο να ξεπεραστεί. Δεν αισθανόμουν καλά και είχα δυσκολία να φάω.

Η τέταρτη και τελευταία χημειοθεραπεία ήταν στις 5 Απριλίου. Η φίλη μου Άντι, η οποία είναι νοσοκόμα, πέρασε το χρόνο μαζί μου. Αυτή τη φορά ήμουν άρρωστη για μέρες και δεν μπορούσα να κρατήσω την τροφή στο στομάχι. Το στόμα μου άρχισε να καίει όταν έπινα νερό. Χρησιμοποίησα τελικά τον εξατμιστήρα για να βοηθήσει με τη ναυτία. Λειτούργησε.

Σε κάθε χημειοθεραπεία προσπάθησα να ενημερώσω τους άλλους ασθενείς και το νοσηλευτικό προσωπικό σχετικά με το λάδι και την κάνναβη σε γενικές γραμμές. Τους έδωσα ένα αντίγραφο του βιβλίου του Κλιντ για τη βιβλιοθήκη.

Μη γνωρίζοντας αν επρόκειτο να ζήσω ή όχι, άρχισα να συγκεντρώνω την κοινωνική ασφάλιση. Έκανα μια διαθήκη, ένα καλό πληρεξούσιο και άλλες ιατρικές οδηγίες.

Η όρεξή μου ήταν μια χαρά μέχρι τις αρχές Απριλίου. Αλλά η διατροφή μου μετά από τη συμβουλή του Ντόναλντ Άμπραμς δεν ήταν καθόλου ελκυστική: καθόλου γαλακτοκομικά προϊόντα, καθόλου ζάχαρη, καθόλου σιτάρι, καθόλου κρέας, κοτόπουλο μόνο μία φορά το μήνα και μόνο βιολογικό. Έφαγα πολλά ψάρια (σολομό, κυρίως). Έφαγα φρούτα για πρωινό, μια σαλάτα για μεσημεριανό γεύμα και σολομό και λαχανικά για δείπνο. Ακούγεται εντάξει, αλλά όταν τρως το ίδιο πράγμα κάθε μέρα για πέντε μήνες, γίνεται πολύ άγευστο.


Μια δυσμενής επίδραση


Κάτι συνέβη στο στόμα μου μετά την τελευταία χημειοθεραπεία στις 5 Απριλίου. Σταμάτησα να παράγω αρκετό σάλιο για να βοηθήσει το φαγητό να πάει κάτω, καθώς και τα πάντα είχαν μια απαίσια γεύση. Στο δρόμο προς το συνέδριο 'Ασθενείς Εκτός Εποχής' στη Τούσον, ακόμη και το πόσιμο νερό έκαψε το στόμα μου. Οι γιατροί στο συνέδριο μου είπαν να πάρω Biotene για την ξηροστομία. Δεν βοήθησε.

Αφότου επέστρεψα από την Τούσον, έπρεπε να φάω, έτσι ουσιαστικά παράτησα τη δίαιτα και έφαγα κάτι που θα μπορούσε να κατεβεί από το λαιμό μου. Ήταν πολύ σημαντικό το γεγονός ότι πήρα όλα τα θρεπτικά συστατικά που μπορούσα για να ήμουν έτοιμη για τη χειρουργική επέμβαση.

Δεν ήταν μέχρι τις αρχές Ιουλίου όταν πήγα στον βελονιστή, που ήμουν σε θέση να φάω και πάλι. Είχα επιβιώσει με οτιδήποτε μπορούσα να κατεβάσω στο στομάχι μου (μίλκ σέϊκ, σούπες). Την «έβγαλα» στο νοσοκομείο με αγγλική μπύρα τζίντζερ. Ήμουν 172 κιλά, όταν άρχισα και τώρα ζύγιζα 137.

Είχα γνωστό βουλευτή τη Νάνσι Πελόζι για περισσότερα από 20 χρόνια. Την είχα δει στις αρχές Απριλίου σε μια πολιτική εκδήλωση στο Δημαρχείο. Πήρα τα χέρια της στα δικά μου και της είπα είχα καρκίνο του πνεύμονα: «Παρακαλώ σταμάτησε τους ομοσπονδιακούς από το να διακόψουν τη φαρμακευτική αγωγή μου», είπα. Θα μπορούσα να πω ότι ήταν απογοητευμένη με τα νέα μου και με προέτρεψε να συναντηθώ με τα μέλη του προσωπικού της.

Στις 16 Απριλίου συναντήθηκα με τα μέλη του γραφείου της Πελόζι και ζήτησα να πάρει θέση ενάντια στην ομοσπονδιακή παρέμβαση, η οποία απειλεί την υγεία μου, την ανάκαμψη και τη ζωή μου. Μπορεί να βοήθησε ότι θα μπορούσε να δώσει τα στοιχεία όσων είχαν βοηθηθεί από τη χρήση της κάνναβης. Μια εβδομάδα αργότερα εξέδωσε δελτίο τύπου καλώντας για τον τερματισμό των επιδρομών. Ήταν η ισχυρότερη δήλωση που είχε γίνει ποτέ στην υποστήριξη της ιατρικής κάνναβης. Ο Πρόεδρος της Βουλής πήρε επίσης το 73% των συναδέλφων Δημοκρατικών της να ψηφίσει "ναι" στην τροποποίηση Χίντσεϊ-Ροραμπάκερ στο νομοσχέδιο που είχε ως σκοπό το σταμάτημα εισροής χρηματικών πόρων στις επιδρομές της DEA στην περίπτωση παροχής ιατρικής μαριχουάνας. Μια μέρα θα επιψηφιστεί.

Στις 17 Απριλίου είχα μια αξονική τομογραφία. Στις 6 μ.μ. τηλεφώνησε η νοσοκόμα του Άρι Μπάρον να πει ότι ο όγκος είχε συρρικνωθεί κατά 50% και οι λεμφαδένες μειώθηκαν σημαντικά. Δεν υπάρχει εξέλιξη της ασθένειας. Ο γιατρός, είπε, ήταν «εκστασιασμένος».

Ο Πίτερ Αναστασίου είπε ότι ήταν μια μεγάλη απάντηση στη χημειοθεραπεία και του θύμισα που πίστευα ότι ήταν κυρίως από το έλαιο κάνναβης. Είπε ότι το βασικό είναι οι λεμφαδένες, οι οποίοι είχαν υποχωρήσει εντελώς. Ήθελε να κάνει μια βιοψία. Εάν οι λεμφαδένες ήταν αρνητικοί, είπε, τότε μπορούμε να αφαιρέσουμε τον όγκο. Σκεφτόταν ότι θα μπορούσε ενδεχομένως να αφαιρέσει ένα μικρό τμήμα αντί της αφαίρεσης δύο λοβών από τον δεξιό πνεύμονα. Ήθελα να περιμένω μέχρι να τελειώσω το λάδι κάνναβης, επιπλέον πήγαινα στη διάσκεψη στη Τούσον.

Η παθολογική έκθεση της 17ης Απριλίου από την αξονική τομογραφία ανέφερε «σημαντική μείωση στο μέγεθος του πρωτοπαθούς καρκίνου του μεσαίου λοβού με σημαντική υποχώρηση του μεσοθωρακίου και της δεξιάς λεμφαδενοπάθειας του πυλαίου που υποδηλώνει ανταπόκριση στη θεραπεία.»

Η αξονική τομογραφία της 17ης Απριλίου έδειξε μερικά διάσπαρτα εκκολπώματα παρόντα στο παχύ έντερο, αλλά χωρίς ενδείξεις για εκκολπωματίτιδα. Είχε εξαφανιστεί. Οι χημειοθεραπείες δεν άγγιξαν καν την εκκολπωματίτιδα ... θα έπρεπε να είναι το λάδι που την θεράπευσε.

Το ταξίδι στη Τούσον για το συνέδριο 'Ασθενείς Εκτός Εποχής' ήταν μια καταστροφή. Το στόμα μου καιγόταν κάθε φορά που έπινα νερό. Τα εσωτερικά μου χείλη και το στόμα πονούσαν. Έτρωγα με δυσκολία. Είχα ναυτία, λιμοκτονούσα από την πείνα και είχα κράμπες στα έντερα μου. Έγινα πολύ ανήσυχη και είχα αρκετές κρίσεις πανικού.

Γύρισα σπίτι πολύ καταθλιπτική και απλά ήθελα να πεθάνω, αν δεν μπορούσα να φάω. Πέρασε η Λίντα από το σπίτι και με έπεισε να «μην πάρεις οποιεσδήποτε αποφάσεις τώρα, είσαι σε μια αλλαγμένη κατάσταση επειδή δεν είσαι σε θέση να φας.» Η συμβουλή της έσωσε τη ζωή μου και ήμουν και πάλι δραστήρια και τολμηρή.


Στις 8 Μαΐου ο Άρι είπε ότι δεν καταλάβαινε γιατί είχα ακόμα προβλήματα στο στόμα και δεν ήξερα αν ήταν από τη χημειοθεραπεία. Είχαμε προγραμματίσει μια Τομογραφία εκπομπής ποζιτρονίων (PET) στις 10 Μαΐου, που θα έδειχνε αν θα μπορούσα να υποβληθώ σε χειρουργική επέμβαση ή όχι. Είπε ότι τα φάρμακα χημειοθεραπείας είχαν αποβληθεί προ πολλού από τον οργανισμό μου. Ό,τι συνέβη από τότε μέχρι τη χειρουργική επέμβαση στις 18 Μαΐου θα μπορούσε να αποδοθεί στο λάδι.

Στις 10 Μαΐου υπέγραψα για να συμμετάσχω σε μια κλινικό τεστ που αφορούσε τα βλαστικά κύτταρα που θα μπορούσε να βοηθήσει στη συρρίκνωση ή να εξαλείψει τους όγκους. Ο οιδηματώδης ιστός που αφαιρέθηκε από τα πνευμόνια μου δόθηκε στους ερευνητές.

Η έκθεση της 10ης Μαΐου από την Τομογραφία εκπομπής ποζιτρονίων (PET), έδειξε «Εξαφάνιση της προηγούμενα περιγραφόμενης συσσωρευμένης μάζας στους λεμφαδένες κάτω από την οστεώδη γραμμή του οισοφάγου όπως και η μάζα λοβού της δεξιάς πλευράς, είχαν σχεδόν ολοκληρωτικά επιλυθεί.» ο Δρ Αναστασίου τηλεφώνησε και είπε «Θεαματικό... ελέγχω τα ενεργά κύτταρα και δεν υπάρχει κάποια ένδειξη... Δεν υπάρχει όγκος ορατός στην Τομογραφία εκπομπής ποζιτρονίων (PET).»


Οι λεμφαδένες είχαν συρρικνωθεί εντελώς και υπήρχε «σχεδόν πλήρης εξαφάνιση του όγκου», κάτι το οποίο ήταν αρκετά αξιοσημείωτο. Με άλλα λόγια, ο καρκίνος είχε εξαφανιστεί. Ο Πίτερ δεν μπορούσε να πει ακόμη ότι δεν υπήρχε νόσος, λόγω του υψηλού ποσοστού υποτροπής του καρκίνου του πνεύμονα και μία εκτομή ήταν αιτιολογημένη.
Στην προ-χειρουργική έκθεση ο Δρ Αναστασίου έγραψε: «οι ομοιοπαθητικές θεραπείες συμπεριλαμβανομένου του ελαίου κάνναβης είχε πιθανό όφελος κατευθύνοντας την απόπτωση διεγείροντας τους κανναβινοειδείς υποδοχείς στα καρκινικά κύτταρα.» Είχαμε μάθει μια νέα λέξη στη Τούσον -απόπτωση- πράγμα που σημαίνει επαναπρογραμματισμό των καρκινικών κυττάρων ώστε να αυτοκαταστραφούν. Είναι μια θαυμάσια λέξη για ένα θαύμα!

Τελείωσα το λάδι στις 16 Μαΐου και είχα τη χειρουργική επέμβαση στις 18 Μαΐου. Χρειάστηκαν τρεις ώρες. Ο Δρ Αναστασίου αφαίρεσε έξι λεμφαδένες και το (2,5 εκατοστών) υπόλειμμα του όγκου από το δεξί μέσο λοβό. Ο εναπομείνας όγκος ήταν μια λεπτή στεφάνη που περιβάλλει έναν νεκρωμένο πυρήνα. Ό,τι είχε απομείνει από τον όγκο αποδείχθηκε ότι ήταν νεκρός ιστός. Χρησιμοποίησε VAT (βίντεο-θωρακοσκοπική), μια χειρουργική διαδικασία που επιτρέπει ταχύτερο χρόνο ανάκαμψης, δεδομένου ότι είναι ελάχιστα επεμβατική μέθοδος. Όμως, δύο νευρώσεις καταστράφηκαν κατά τη διαδικασία.

Παρόλο που η εγχείρηση πήγε καλά, ένοιωθα αρκετά άρρωστη. Δόξα τω Θεό που δεν θυμάμαι πολλά από αυτό. Ήμουν αλλεργική στο Dilaudid. Είχα εμετούς για αρκετές ημέρες ακόμη και αφότου με βάλανε στη μορφίνη. Εξήλθα στις 23 Μαΐου, αν και ακόμη είχα ναυτία. Αυτό ήταν λάθος. Δεν μπορούσα να κατεβάσω τα χάπια που μου έδωσαν. Επέστρεψα στο τμήμα επειγόντων περιστατικών την Παρασκευή.


Μπήκα και πάλι στο χειρουργείο και το επόμενο πράγμα που θυμάμαι ήταν που μου ζήτησαν άδεια για την εγκατάσταση ενός stent στην καρδιά μου. Νόμιζαν ότι είχα υποστεί καρδιακή προσβολή. Δεν είχα. Λέγεται 'καρδιομυοπάθεια λόγω στρες' ή 'Σύνδρομο Ραγισμένης Καρδιάς'. Πίστεψαν ότι ήταν κατά πάσα πιθανότητα λόγω του συχνού εμετού και της απώλειας υγρών. Είναι αναστρέψιμο, αλλά χρειάζεται χρόνος. Εξήλθα τελικά στις 31 Μαΐου. Δεκατέσσερις ημέρες στο νοσοκομείο. Και με έστειλαν σπίτι με μια λοίμωξη της ουροδόχου κύστης. Αρκετά με τα νοσοκομεία ...

Ο Δρ Αναστασίου με είχε επισκεφθεί κάθε ημέρα όσο βρισκόμουν στο νοσοκομείο. Τον ρώτησα αν τελικά τα είχα περάσει όλα. Είπε ναι, ότι ήμουν τώρα αυτό που αποκαλούν ΔΥΕΝ (Δεν.υπάρχουν.ενδείξεις.της.νόσου). Χρησιμοποιούν την ορολογία αυτή για τον καρκίνο του πνεύμονα. Σε άλλες μορφές καρκίνου λένε ότι είναι σε ύφεση. Ποτέ δεν είχε δει καρκίνο του πνεύμονα να εξαλείφεται εντελώς από χημειοθεραπεία και μάλιστα σε λιγότερο από τέσσερις μήνες. Υποθέτω ότι το λάδι κάνναβης ήταν ο παράγοντας που έκανε τη διαφορά.


Ήταν μια μακρά πορεία. Το πιο δύσκολο μέρος της όλης διαδικασίας ήταν η περιορισμένη δίαιτα. Για εβδομάδες έζησα εφιδρώσεις και ρίγη τα οποία εναλλάσσονταν καθ όλη τη διάρκεια της ημέρας. Ολόκληρος ο μήνας Ιούνιος διατέθηκε στην ενδυνάμωση του οργανισμού μου ώστε να μπορέσει και πάλι να λειτουργεί κανονικά. Τέλος, μετά τη θεραπεία βελονισμού στις 2 Ιουλίου, ήθελα να φάω. Σε εκείνο το σημείο, αποφάσισα να φάω οτιδήποτε μπορούσα. Αυτό μου έδωσε αρκετή ενέργεια για να είμαι σε θέση να περπατήσω. Ξεκίνησα με τέσσερα οικοδομικά τετράγωνα σε 10 λεπτά. Από τα μέσα Ιουλίου είχα φτάσει τα 12 οικοδομικά τετράγωνα σε 27 λεπτά. Όταν είπα την ιστορία της ασθένειας και της θεραπείας μου στη 'Διάσκεψη Οράματος Γυναικών' στις 28 Ιουλίου, ήμουν ακόμα αδύναμη και χωρίς πολλή ενέργεια, αλλά βελτιωνόμουν μέρα με τη μέρα.

Δεν μπορώ να πω ότι έχω θεραπευτεί (τουλάχιστον ώσπου να καθησυχάσω τους γιατρούς) μέχρι να είμαι απαλλαγμένη από την ασθένεια για μια περίοδο πέντε ετών. Έτσι λοιπόν λέω ότι έχω «θεραπευθεί από το λάδι Milagro.» Δεν έχω άλλο ανάγκη χημειοθεραπείας.


Ο σύζυγός μου Μάικλ λέει ότι αυτό είναι ένα μαγικό φυτό. Αντιμετώπισε τον καρκίνο και αν ήταν τα λουλούδια του φυτού πετούνια που θα είχαν εξαλείψει τον καρκίνο η είδηση θα ήταν πρωτοσέλιδο σε όλες τις εφημερίδες παγκοσμίως. Αλλά εδώ έχουμε να κάνουμε με κάνναβη, για την οποία η κυβέρνηση ισχυρίζεται ότι δεν έχει ιατρική χρήση (ασχέτως του τι ισχυρίζονται οι επιστήμονες).
Πιστεύω απέδειξα ότι κάνουν λάθος.

Ο καρκίνος μου θεραπεύτηκε από ένα συνδυασμό του λαδιού Milagro, της χημειοθεραπείας, της υγιεινής διατροφής, του βελονισμού, των εξαιρετικών γιατρών μου με απέραντη κατανόηση και ενσυναίσθηση, με αγάπη και υποστήριξη από πολλούς φίλους. Είμαι πραγματικά ευλογημένη.

Θέλω να ευχαριστήσω τον άντρα μου τον Μάικλ, που μου συμπαραστάθηκε σε όλα τα σκαμπανεβάσματα αυτού του ταξιδιού. Υπήρξε για μένα στήριγμα, ο συντάκτης μου, ο οδηγός μου, ο μάγειράς μου και φυσικά η αγάπη της ζωής μου.


Ειλικρινά πιστεύω ότι αν δεν ήταν η Βάλερι και το λάδι κάνναβης δεν θα ήμουν ζωντανή σήμερα.

Κάθε μέρα διαβάζω για ανθρώπους που πεθαίνουν από καρκίνο και ξέρω ότι ήμουν σε θέση να θεραπεύσω το σώμα μου από τον καρκίνο. Γιατί αυτό το θεραπευτικό φυτό δεν είναι διαθέσιμο προς όλους; Οι άνθρωποι δεν χρειάζεται να περάσουν μέσα από τον πόνο που φέρνει ο καρκίνος. Χρειάζεται να διαδώσουμε αυτές τις πληροφορίες στον κόσμο.

Η κάνναβη είναι ένα ιαματικό φυτό και μπορεί να θεραπεύσει τον καρκίνο, αν της το επιτρέψουμε.

πηγή: alternet

Μετάφραση, απόδοση, επιμέλεια: Γρηγόρης Δεούδης για το preludiance

Δείτε και το σχετικό ντοκιμαντέρ:
Πώς η Κάνναβη Θεραπεύει τον Καρκίνο

__________
¹ NORML: είναι μια μη κερδοσκοπική οργάνωση άσκησης πιέσεων που εργάζεται για τη νομιμοποίηση της μαριχουάνα, να σταματήσουν οι συλλήψεις των καπνιστών, παρέχει εκπαιδευτική έρευνα, καθώς και νομικές πληροφορίες.
² Το Stamets 7 είναι ένα μίγμα από επτά είδη μανιταριών· Royal Sun Blazel, Cordyceps, Reishi, Maitake, Lion's Mane, Chage και Mesima. To Stamets 7 υποβοηθά τη γενική ανοσία του οργανισμού, καθώς και τη διατήρηση της μέγιστης απόδοσης και υγείας.
³ CPMC: Ιατρικό Κέντρο στην Καλιφόρνια
⁴ WAMM: Συμμαχία Ανδρών/Γυναικών για τη Φαρμακευτική Μαριχουάνα
CBD: Βάμμα κανναβιδιόλης
Everclear: είναι η εμπορική ονομασία ενός άχρωμου, χωρίς άρωμα, αποσταγμένου εμφιαλωμένου ποτού που εμφιαλώνεται σε δύο τύπους με περιεκτικότητα αλκοόλ κατ' όγκο 75,5% και 95% αντιστοίχως.
author: Grigoris Deoudis || Andrew Weil, indica, Michelle Aldrich, milagro oil, news, Rick Simpson oil, sativa, THC, έλαιο, κάνναβη, καρκίνος, λάδι, Τομογραφία εκπομπής ποζιτρονίων,

Είπαν για το preludiance ~

14 Δεκεμβρίου 2013: «Συγχαρητηρια ! Και παλι ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ !!!” — Γιώργης Οικονομόπουλος, Νευρολόγος - Ψυχίατρος

31 Μαΐου 2013: «Συγχαρητήρια για όλη την εργασία σας πανω στα Ενθεογόνα ! ΜΠΡΑΒΟ !” — Γιώργης Οικονομόπουλος, Νευρολόγος - Ψυχίατρος

16 Μαΐου 2013:Your blog has a lot of excellent material” — Brad Burge, Διευθυντής Επικοινωνιών της 'Διεπιστημονικής Ένωσης Μελετών στα Ψυχοδηλωτικά' (MAPS)